top of page
  • Foto van schrijverBink Oomes

O&O project periode 1 leerjaar 1 biomimicry

Bijgewerkt op: 9 mrt. 2023

mijn eerste project voor o&o was een project voor Artis om een huis te bedenken die inspireert was op een dier of plant (biomimicry), als eerste gingen ik en mijn groepje vooronderzoek doen nadat we ons georiënteerd hadden op het project gingen we Brainstormen. het groepje destijds bestond mijn groepje uit Bram Taminiau, Morris van os, Jack Rispens en ik, Bink Oomes.

het brainstormen ging redelijk goed, we hadden allemaal originelen ideeën,

sommige beter dan de ander waar we hadden allemaal wat.

dit was de eerste schets die ik heb gemaakt, het was bedoelt als multi mega appartementencomplex , ik vondt het een goed idee, maar dat vondt mijn groepje niet.

dus hebben we mijn idee gecombineerd met een ander idee van bram en zo zijn we aan het eind project gekomen het kosten wel wat tijd om het eindresultaat te bouwen want we hebben een stalen fundering voor het project gebouwd en daar touwen omheen en doorheen gevlochten wat een beetje saai was maar wel voor een mooi eindresultaat zorgden.

7 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page